![Exclamation [!]](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation [!]](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation [!]](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Zdarzyło mi się to właśnie dzisiaj, kiedy zmieniłam w profilu swój mail i po tej zmianie w żaden sposób nie mogłam się zalogować na eko

System informował mnie, że podaję nieaktualne dane użytkownika
![skrob [skrob]](./images/smilies/icon_scratch.gif)
Okazuje się, że wtedy trzeba zajrzeć na swoją pocztę, bo tam przyjdzie od administratora informacja o deaktywacji konta z powodu zmian w profilu.
Będzie także informacja, iż w celu ponownej aktywacji konta należy kliknąć w link, który będzie podany w mailu.
Wykonałam to polecenie, konto zostało aktywowane i już bez problemów, spokojnie mogłam się zalogować

Na pocztę przyjdzie także mail potwierdzający ponowną aktywację konta.