Święcenie ziół na 15ego sierpnia

Tematy związane z kalendarzem ogrodniczym, porą roku, pogodą i jej anomaliami itp

Postautor: cicho_borowska » czw lip 26, 2007 7:11 am

Dziewczyny, wkrótce kolejne święcenie ziół- 15 sierpnia.
Kiedyś na kafe wspominałam. że interesuję się feng shui. Zajmuję się kulturą wschodu od kilku lat i mam już sporą wiedzę. Najfajniejsze jest to, że nauka wschodu, zachęcila mnie do poszukiwań zwyczjów i wiedzy zawartych w naszej kulturze. Cała wiedza związana z podstwami feng shui jest dla mnie fasynująca. Nauczyła mnie zupełnie innego postrzegania natury i świata. Potrafię poczuć energię przestrzeni i rozpoznać co jest nie tak. Zastosowanie jednak chinskich remediów, zrodziło bunt w mojej słowiańskiej duszy. Dlatego z przyjemnością chłonę każdy temat związany ze zwyczajami naszej kultury.
Zwyczaju święcenia wianuszków nie znałam, dlatego cieszę się, że poznałam.
"Najtrudniejsze dzieło świata od łatwego trzeba rozpocząć, a największe dokonania od drobiazgów"
Lao Tsy
Awatar użytkownika
cicho_borowska
Weterani
 
Posty: 3355
Rejestracja: śr lip 18, 2007 12:36 pm

Postautor: saginata » sob lip 28, 2007 7:21 pm

Tak -ale teraz to bukiety siê ¶wiêci z ziolami,kwiatami,jab³kiem na patyku,makówka,cebulk±-tak wiec Cebulko bedziesz poswiêcona [haha]
saginata
 

Postautor: Badja » sob lip 28, 2007 7:32 pm

Sagi,
mała prośba, wrzuć zdjęcie swojego bukietu. Bo na Wniebowzięcie to u mnie w domu nic sie nie działo. To znaczy do kościoła wypadało pójść, ale o bukietach to już tylko czytałam [lol]
Badja [slonce]
Awatar użytkownika
Badja
Weterani
 
Posty: 304
Rejestracja: pn lut 26, 2007 11:26 am

Postautor: lucysia » sob lip 28, 2007 8:43 pm

cicho_borowska pisze:Dziewczyny, wkrótce kolejne święcenie ziół- 15 sierpnia.


U nas wtedy wielki Odpust,Św.Rocha.16 zabawa po pachy(chociaż już na dyskotekę zaczynają to przerabiać,zgroza [diabel] )
https://docs.google.com/presentation/d/ ... p=drivesdk